پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215422
شهباززاده: 800 ميليون يکجا مي خواهم تا در استقلال بمانم
تاریخ انتشار : 1395/04/15 08:18:51
نمایش : 1058
سجاد شهباززاده در جلسه‌اش با مسئلوان استقلال شرط خود را براي ماندن مطرح کرد و البته طرف مقابل هم شرط جدايي را به شهباززاده اعلام کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سجاد شهباززاده شب گذشته (يکشنبه) جلسه طولاني مدتي را با مسئولان استقلال داشت. در اين جلسه ابتدا مسئولان استقلال از اين بازيکن خواستند تا در استقلال بماند و شهباززاده هم موضوع طلب ۸۰۰ ميليوني خود را پيش کشيد و از مسئولان استقلال خواست تا مطالبات او را بدهند. در اين ميان مسئولان استقلال با رد اين درخواست به او گفتند که نمي‌توانند اين رقم هنگفت را يکجا به او بپردازند چراکه روند پرداختي‌هاي باشگاه به همه بازيکنان يکسان است و امکان پذير نيست که مطالبات يک بازيکن را بدهند، درحالي که بازيکنان ديگر همچنان طلبکار هستند. مسئولان استقلال در ادامه به شهباززاده گفتند که با توجه به تنگناهاي مالي موجود نهايت کاري که مي‌توانند براي او انجام دهند اين است که مانند ساير بازيکنان در اولين فرصت بخشي از مطالبات او را پرداخت کنند.

در ادامه اين جلسه مسئولان استقلال به شهباززاده گفتند که تنها رضايت نامه او را براي يک تيم خارجي صادر مي‌کنند و مبلغ رضايت نامه او هم چيزي حدود يک ميليارد تومان است.

در اواخر اين جلسه مسئولان استقلال به شهباززاده گفتند در صورتي که در استقلال بماند، به دليل غيبت در تمرينات استقلال و سفر بدون هماهنگي به ترکيه احتمالا با جريمه کمتري روبه‌رو مي‌شود ولي اگر استقلال را به مقصد يک تيم خارجي ترک کند، بايد به دليل غيبت در تمرينات استقلال مطابق با قراردادش جريمه شود و مبلغ آن را بپردازد.

به اين ترتيب جلسه ميان استقلالي‌ها و شهباززاده بدون نتيجه خاصي به پايان رسيد و قرار شد مهاجم آبي‌ها به زودي پاسخ خود را به مسئولان استقلال بدهد.

منبع:ايسنا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html